تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان نماینده انحصاری POWERTECH آمریکا, LAYER ایتالیا و MAKPOWER آلمان در خدمت شماست

تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان نماینده انحصاری POWERTECH آمریکا, LAYER ایتالیا و MAKPOWER آلمان در خدمت شماست

تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان ویژن شرق با شماره ثبت 419443 و شناسه ملی 10320715365 با بکارگیری نیرو های متخصص الکترونیک، تجربیات خود را در اختیار مصرف کنندگان این کالا ها قرار می دهد.

این شرکت با هدف عرضه انواع UPS ، اینورتر و استابیلایزر در مدل ها و توان های مختلف ، سیستم های خورشیدی و سیستم های بهینه سازی مصرف انرژی ؛ آماده ارائه خدمات مشاوره ، محاسبه و خدمات پس فروش به شما هموطنان گرامی می باشد.

ارائه محصولات با کیفیت بین المللی از کشورهای ایتالیا, انگلستان, آلمان, آمریکا و ... این شرکت را در زمینه صنایع مختلف (سیمان, فولاد, نفت و گاز, پتروشیمی و ...) مطرح نموده است. به عنوان مثال میتوان به نمایندگی انحصاری شرکت LAYER, از معدود تولیدکنندگان یو پی اس های ویژه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی اشاره نمود.

سابقه موفق بخش فنی و فروش به مدت 22 سال در تولید و نصب حدود 14 هزار دستگاه UPS در نقاط مختلف ایران، شناخت بازار مصرف ، بررسی مشخصات فنی انواع مصرف کنندگان UPS در ایران در صنایع مختلف الکترونیک، کامپیوتر، کنترل، مهندسی پزشکی، صنایع سنگین و ابزار دقیق؛ ما را براین داشت که محصولی کاملا ایمن را به مشتریان خود ارائه نماییم. این شرکت با ارائهUPS های جدید POWERTECH با سابقه ای طولانی در صنعت UPS و با ویژگی های منحصر بفرد، نیاز مصرف کنندگان به این محصول را در ایران برطرف می کند.
با ما در تماس باشید :
0912-43-79-772

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

در بخش دوم معرفی انواع یو پی اس ها, به معرفی یو پی اس های نوع لاین اینتراکتیو می پردازیم.


2 - سیستم Line- Interactive


line interactive ups

این نوع یو پی اس شامل دستگاههایی می شود که در آنها سعی شده با اضافه کردن سیستم تنظیم ولتاژ در مسیرBy pass عملکرد بهتری نسبت به سری Off-line ارائه شود. دو نوع از متـداولترین سیستمهای این رده یو پی اس مجهز به ترانس Buck/Boost و ترانس Ferroresonance است. مشابه مدلهای Off-Line, یو پی اس مدل Line-Interactive بار خــود را از طـریق مسیرBypass تغذیه می کند و بر اثر هر حادثه ای که سبب قطع برق شهر شود آن رابه اینورتر انتقال می دهد. در بخشهای باتری، شارژر و مدار اینورتر نیز با سیستم Off-Line مشابه است اما به خاطر اضـافه شدن مدار تنظیم ولتاژ در مسیر By pass بار کمتر به اینورتر انتقال می یابد. چنین سیستمی تاثیر بیشتری درکاهش هزینه ها داشته و عمر مفید باتری در مقایسه با Off-Line بیشتر می شود.

انواع Line- Interactive بشرح زیر است:

1-       ترانس Buck/Boos جهت تنظیم ولتاژ در مسیر Bypass اضافه می شود این ترانس با سیم پیچ ثانویه چند سر به همراه چندین رله طوری تنظیم می شود که هر دو سطح پایین و بالای ولتاژ مسیر Bypass را به طور مناسب پوشش داده و بدین طریق ولتاژ خروجی یوپی اس را به اندازه ولتاژ مورد نیاز محدود می کند. این بدین معناست که محدوده ولتاژ قابل قبول ورودی (بدون نیاز به عملکرد اینورتر) افزایش می یابد. یک یو پی اس در این طبقه بندی می تواند با دامنه ولتاژ ورودی بین +%20 تا - %30 فراتر از محدوده ولتاژ نامی و با استفاده از مسیر Bypass ، ولتاژ بار خود را تامین کند.

2- عملکرد ترانس فرورزونانس نیز شبیه ترانس Buck/Boost می باشد، در این مورد ترانس فرورزونانس جایگزین ترانس Buck/Boost شده است. این ترانس تنظیم و رگولاسیون ولتاژ را در برابر اختلالهایی مانند نویز خط الکتریکی انجام می دهد و به ازاء تغییر در ولتاژ ورودی از %40- تا %20+ خروجی تنها 3%+ مقدار نامی تغییر خواهد کرد. همچنین این ترانس با ذخیره انرژی، برق مورد نیاز کامپیوترها را در زمان قطع کامل برق برای مدت کوتاهی تامین می کند تا اینورتر شروع به کار کند. بنابراین بدون ایجاد وقفه در جریان برق؛ بار از مسیر Bypass به اینورتر منتقل شده و یو پی اس عملاً به یک سیستم واقعی On-Line تبدیل می گردد که در خروجی آن وقفه ای مشاهده نمی شود.

3- در Bi-directional power converter تنها یک بلوک جایگزینی یکسو کننده (شارژر) و مدار اینورتر می شود، در هنگام قطعی برق, سیستم شارژر به سرعت تغییر حالت داده و به عنوان یک مدار تامین جریان عمل می کند. همچنین از این نوع طراحی می توان در مدار Buck/Boost یا در هر کدام از سیستم های مختلف Line-interactive استفاده کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی