تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان نماینده انحصاری POWERTECH آمریکا, LAYER ایتالیا و MAKPOWER آلمان در خدمت شماست

تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان نماینده انحصاری POWERTECH آمریکا, LAYER ایتالیا و MAKPOWER آلمان در خدمت شماست

تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان ویژن شرق با شماره ثبت 419443 و شناسه ملی 10320715365 با بکارگیری نیرو های متخصص الکترونیک، تجربیات خود را در اختیار مصرف کنندگان این کالا ها قرار می دهد.

این شرکت با هدف عرضه انواع UPS ، اینورتر و استابیلایزر در مدل ها و توان های مختلف ، سیستم های خورشیدی و سیستم های بهینه سازی مصرف انرژی ؛ آماده ارائه خدمات مشاوره ، محاسبه و خدمات پس فروش به شما هموطنان گرامی می باشد.

ارائه محصولات با کیفیت بین المللی از کشورهای ایتالیا, انگلستان, آلمان, آمریکا و ... این شرکت را در زمینه صنایع مختلف (سیمان, فولاد, نفت و گاز, پتروشیمی و ...) مطرح نموده است. به عنوان مثال میتوان به نمایندگی انحصاری شرکت LAYER, از معدود تولیدکنندگان یو پی اس های ویژه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی اشاره نمود.

سابقه موفق بخش فنی و فروش به مدت 22 سال در تولید و نصب حدود 14 هزار دستگاه UPS در نقاط مختلف ایران، شناخت بازار مصرف ، بررسی مشخصات فنی انواع مصرف کنندگان UPS در ایران در صنایع مختلف الکترونیک، کامپیوتر، کنترل، مهندسی پزشکی، صنایع سنگین و ابزار دقیق؛ ما را براین داشت که محصولی کاملا ایمن را به مشتریان خود ارائه نماییم. این شرکت با ارائهUPS های جدید POWERTECH با سابقه ای طولانی در صنعت UPS و با ویژگی های منحصر بفرد، نیاز مصرف کنندگان به این محصول را در ایران برطرف می کند.
با ما در تماس باشید :
0912-43-79-772

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰



دلایل استفاده از یوپی اس چیست؟


یوپی اس ها برای مقابله با مشکلات برق AC سیستم های برقی ساخته و طراحی می شوند. این وسایل می توانند در محدوده ای مابین چند صد ولت آمپر (VA) برای حفاظت رایانه شخصی معمولی تا چند میلیون ولت آمپر (MVA) برای مراکز رایانه ای و مخابراتی و صنعتی بزرگ طراحی، ساخته و به بازار عرضه شوند.

یو پی اس در حال حاضر در طیف وسیعی از کاربردهای مختلف مانند : شبکه های رایانه ای ، مراکز پزشکی ، آزمایشگاه های تخصصی و پیراپزشکی ، بیمارستانها ، دستگاه های سونو گرافی و رادیولوژی ، یونیت های دندانپزشکی ، ادارات دولتی و خصوصی و .... استفاده می شوند و نیز برای کلیه مراکز کنترل دقیق ، پی ال سی ها ، مراکز کنترل کارخانجات ، سیستمهای اعلام و اطفاء حریق ، دوربینهای مدار بسته ، پرینتر های صنعتی و هر نوع وسیله ای که نیاز به محافظت  ، حفظ اطلاعات و صرفه جوئی در هزینه ها داشته باشند مورد استفاده قرار میگیرد ، زیرا تکرار برخی کارها پر هزینه و یا غیر ممکن خواهد بود .

قطع ناگهانی برق باعث اختلال در اکثر فعالیتهای تجاری , صنعتی , آموزشی, پزشکی و...  شده ودر برخی موارد امکان ادامه آن را کاملا ازبین می برد. بسیاری از دستگاههای الکتریکی (همچون سیستمهای کامپیوتری) نسبت به نارسائیهایی مانند افت لحظه ای ولتاژ ، افت طولانی ولتاژ ، قطع برق ، ولتاژهای لحظه ایی بالا، نویز و تاثیرات فرکانس رادیویی و تغییرات فرکانس در منبع تغذیه خود حساس هستند.

WHY USING UPS


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی