تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان نماینده انحصاری POWERTECH آمریکا, LAYER ایتالیا و MAKPOWER آلمان در خدمت شماست

تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان نماینده انحصاری POWERTECH آمریکا, LAYER ایتالیا و MAKPOWER آلمان در خدمت شماست

تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان ویژن شرق با شماره ثبت 419443 و شناسه ملی 10320715365 با بکارگیری نیرو های متخصص الکترونیک، تجربیات خود را در اختیار مصرف کنندگان این کالا ها قرار می دهد.

این شرکت با هدف عرضه انواع UPS ، اینورتر و استابیلایزر در مدل ها و توان های مختلف ، سیستم های خورشیدی و سیستم های بهینه سازی مصرف انرژی ؛ آماده ارائه خدمات مشاوره ، محاسبه و خدمات پس فروش به شما هموطنان گرامی می باشد.

ارائه محصولات با کیفیت بین المللی از کشورهای ایتالیا, انگلستان, آلمان, آمریکا و ... این شرکت را در زمینه صنایع مختلف (سیمان, فولاد, نفت و گاز, پتروشیمی و ...) مطرح نموده است. به عنوان مثال میتوان به نمایندگی انحصاری شرکت LAYER, از معدود تولیدکنندگان یو پی اس های ویژه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی اشاره نمود.

سابقه موفق بخش فنی و فروش به مدت 22 سال در تولید و نصب حدود 14 هزار دستگاه UPS در نقاط مختلف ایران، شناخت بازار مصرف ، بررسی مشخصات فنی انواع مصرف کنندگان UPS در ایران در صنایع مختلف الکترونیک، کامپیوتر، کنترل، مهندسی پزشکی، صنایع سنگین و ابزار دقیق؛ ما را براین داشت که محصولی کاملا ایمن را به مشتریان خود ارائه نماییم. این شرکت با ارائهUPS های جدید POWERTECH با سابقه ای طولانی در صنعت UPS و با ویژگی های منحصر بفرد، نیاز مصرف کنندگان به این محصول را در ایران برطرف می کند.
با ما در تماس باشید :
0912-43-79-772

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

شرکت تک توان ویژن شرق با شماره ثبت 419443  و شناسه ملی 10320715365 با بکارگیری نیرو های متخصص الکترونیک، تجربیات خود  را در اختیار مصرف کنندگان این کالا ها  قرار می دهد.


این شرکت با هدف عرضه انواع UPS ، اینورتر و استابیلایزر در مدل ها و توان های مختلف ، سیستم های خورشیدی و سیستم های  بهینه سازی مصرف انرژی ؛ آماده ارائه خدمات مشاوره ، محاسبه و خدمات پس فروش به شما هموطنان گرامی می باشد.

 

سابقه ای  موفق به مدت22 سال در تولید و نصب حدود 14 هزار دستگاه UPS در نقاط مختلف ایران، شناخت بازار مصرف ، بررسی مشخصات فنی انواع  مصرف کنندگان UPS در ایران در صنایع مختلف الکترونیک، کامپیوتر، کنترل، مهندسی  پزشکی، صنایع  سنگین و ابزار دقیق؛  ما را براین داشت که محصولی کاملا ایمن را  به مشتریان خود ارائه نماییم.  این شرکت  با  ارائهUPS  های جدید POWERTECH   با سابقه ای طولانی در صنعت UPS و با ویژگی های منحصر بفرد، نیاز مصرف کنندگان  به این محصول را در ایران برطرف می کند.