تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان نماینده انحصاری POWERTECH آمریکا, LAYER ایتالیا و MAKPOWER آلمان در خدمت شماست

تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان نماینده انحصاری POWERTECH آمریکا, LAYER ایتالیا و MAKPOWER آلمان در خدمت شماست

تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان ویژن شرق با شماره ثبت 419443 و شناسه ملی 10320715365 با بکارگیری نیرو های متخصص الکترونیک، تجربیات خود را در اختیار مصرف کنندگان این کالا ها قرار می دهد.

این شرکت با هدف عرضه انواع UPS ، اینورتر و استابیلایزر در مدل ها و توان های مختلف ، سیستم های خورشیدی و سیستم های بهینه سازی مصرف انرژی ؛ آماده ارائه خدمات مشاوره ، محاسبه و خدمات پس فروش به شما هموطنان گرامی می باشد.

ارائه محصولات با کیفیت بین المللی از کشورهای ایتالیا, انگلستان, آلمان, آمریکا و ... این شرکت را در زمینه صنایع مختلف (سیمان, فولاد, نفت و گاز, پتروشیمی و ...) مطرح نموده است. به عنوان مثال میتوان به نمایندگی انحصاری شرکت LAYER, از معدود تولیدکنندگان یو پی اس های ویژه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی اشاره نمود.

سابقه موفق بخش فنی و فروش به مدت 22 سال در تولید و نصب حدود 14 هزار دستگاه UPS در نقاط مختلف ایران، شناخت بازار مصرف ، بررسی مشخصات فنی انواع مصرف کنندگان UPS در ایران در صنایع مختلف الکترونیک، کامپیوتر، کنترل، مهندسی پزشکی، صنایع سنگین و ابزار دقیق؛ ما را براین داشت که محصولی کاملا ایمن را به مشتریان خود ارائه نماییم. این شرکت با ارائهUPS های جدید POWERTECH با سابقه ای طولانی در صنعت UPS و با ویژگی های منحصر بفرد، نیاز مصرف کنندگان به این محصول را در ایران برطرف می کند.
با ما در تماس باشید :
0912-43-79-772

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۱
  • ۰

مزایای یو پی اس (UPS) نسبت به استابلایزر (Stabilizer)


برای جلوگیری از نویز و نوسانات برق شهر هم می توان از دستگاه استابلایزر (Stabilizer) و هم از دستگاه یو پی اس (UPS) استفاده نمود ولی استابلایزرها نمی توانند مانع از آسیب های جدی حاصل از قطع ناگهانی برق شهر برای دستگاههای خاص ( آزمایشگاهی، پزشکی، انفورماتیک، سرورها و ...) شوند، در حالی که UPS ها نه تنها این نقیصه را برطرف می کند بلکه توانایی جبران خلاء برق شهر را نیز دارند و همچنین مشکلاتی که در اثر قطع و وصل های پی در پی انجام می گیرد را مرتفع می نماید.

                              

از سوی دیگر, یو پی اس (UPS) ها، دارای نرم افزاری هستند که توانایی نمایش فرکانس (Frequency)، ولتاژ (Voltage)، جریان برق ورودی و خروجی، بار مصرفی (Load) و مقدار شارژ باتری سیستم شما را دارند که در صورت بروز مشکلاتی از قبیل قطع برق یا نوسانات شدید ( پائین وبالا بودن ولتاژ شهر بیش از حد نرمال) آن را رفع نموده و یا با دادن هشدار اطلاع رسانی می نمایند. از ویژگیهای دیگر این دستگاه ها میتوان به قابلیت خاموش نمودن هوشمند دستگاه توسط کامپیوتر از طریق شبکه و اینترنت (جهت حفظ اطلاعات و حفاظت از سیستم های کامپیوتری) اشاره کرد.

 

استابلایزرها (Stabilizer) توانایی بسیار بالایی در حذف نوسانات و تسطیح و تثبیت ولتاژ برق شهری دارند ولی برای استفاده از امتیازات بالا با توجه به حساسیت بالای برخی دستگاه ها، استفاده از UPS جهت مصارف پزشکی، آزمایشگاهی، سرورها و دیتا سنترها پیشنهاد می گردد.

نظرات (۱)

ممنون اطلاعات خوبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی