تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان نماینده انحصاری POWERTECH آمریکا, LAYER ایتالیا و MAKPOWER آلمان در خدمت شماست

تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان نماینده انحصاری POWERTECH آمریکا, LAYER ایتالیا و MAKPOWER آلمان در خدمت شماست

تک توان ویژن شرق - نماینده برندهای مطرح UPS

شرکت تک توان ویژن شرق با شماره ثبت 419443 و شناسه ملی 10320715365 با بکارگیری نیرو های متخصص الکترونیک، تجربیات خود را در اختیار مصرف کنندگان این کالا ها قرار می دهد.

این شرکت با هدف عرضه انواع UPS ، اینورتر و استابیلایزر در مدل ها و توان های مختلف ، سیستم های خورشیدی و سیستم های بهینه سازی مصرف انرژی ؛ آماده ارائه خدمات مشاوره ، محاسبه و خدمات پس فروش به شما هموطنان گرامی می باشد.

ارائه محصولات با کیفیت بین المللی از کشورهای ایتالیا, انگلستان, آلمان, آمریکا و ... این شرکت را در زمینه صنایع مختلف (سیمان, فولاد, نفت و گاز, پتروشیمی و ...) مطرح نموده است. به عنوان مثال میتوان به نمایندگی انحصاری شرکت LAYER, از معدود تولیدکنندگان یو پی اس های ویژه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی اشاره نمود.

سابقه موفق بخش فنی و فروش به مدت 22 سال در تولید و نصب حدود 14 هزار دستگاه UPS در نقاط مختلف ایران، شناخت بازار مصرف ، بررسی مشخصات فنی انواع مصرف کنندگان UPS در ایران در صنایع مختلف الکترونیک، کامپیوتر، کنترل، مهندسی پزشکی، صنایع سنگین و ابزار دقیق؛ ما را براین داشت که محصولی کاملا ایمن را به مشتریان خود ارائه نماییم. این شرکت با ارائهUPS های جدید POWERTECH با سابقه ای طولانی در صنعت UPS و با ویژگی های منحصر بفرد، نیاز مصرف کنندگان به این محصول را در ایران برطرف می کند.
با ما در تماس باشید :
0912-43-79-772

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان
  • ۰
  • ۰

یو پی اس های داینامیک


نمونه سیستم دیزل روتاری یو پی اس شرکت Hitzinger


یو پی اس داینامیک، نوعی سیستم تامین برق بدون وقفه و تثبیت شده دائمی و بدون نیاز به باطری می باشد. این سیستمها جایگزین بسیار مناسبی بجای طرحهای ترکیبی برق اضطراری (یو پی اس های استاتیک به همراه ژنراتور) است که با کیفیت فوق العاده بالا برای مراکز مصرف کننده برق بزرگ و مدرن از قبیل دیتاسنترها، مراکز کنترل و مانیتورینگ، بانک ها و مراکز مالی بزرگ، فرودگاه ها و بیمارستان ها، صنایع حساس همچون سیمان، فولاد و آلومنیوم، انرژی هسته ای و نظامی، مراکز فروشگاهی و نیروگاهی، استادیوم ها، مراکز تحقیقاتی و... با ضریب اطمینان بالا می باشد.

این یو پی اس ها در دو تکنولوژی به بازار عرضه می شوند :
1- داینامیک یو پی اس کوپل مستقیم با موتور
2- ROTA BLOC KPS یا داینامیک یو پی اس های بدون نیاز به کوپل مستقیم

 

تکنولوژی ساخت این قبیل دستگاه ها تنها در دستان چند شرکت محدود در سطح جهان می باشد که از بین آنها می توان به Hitzinger اتریش (دارای هر دو تکنولوژی), IEM آمریکا (دارای هر دو تکنولوژی), EuroDiesel بلژیک (تنها دارای تکنولوژی کوپل مستقیم), Piller آلمان (تنها دارای تکنولوژی سیستم مجزا از ژنراتور) و Hitec هلند (تنها دارای تکنولوژی کوپل مستقیم) نام برد.
با این حال, متخصصین شرکت تک توان با نصب نمونه هایی با توان های 70kva ,100kva, 300kva, 400kva, 600kvaدر ایران که تمامی مراحل طراحی و ساخت آن توسط متخصصین ایرانی انجام شده بود، کیفیت و کارایی این مدل از UPSها را برای مدت طولانی بجای سیستم های ژنراتور و UPS مورد تست قرار داده اند.


در این تجهیزات پرقدرت که استفاده از آنها از توان 400kva به بالا با صرفه اقتصادی بسیار بالایی همراه هستند،از هیچگونه تجهیزات آسیب پذیر و حساس الکترونیکی از قبیل ترانزیستورها و IGBT ها، SCR و خازن ها و Semiconductorها استفاده نشده و همچنین هیچگونه باتری جهت تامین برق در مواقع قطع برق نیاز نیست. همین عامل باعث عملکرد بسیار پایدار این دستگاه ها و حذف هزینه های تعویض باتری در هر 3 سال, حذف هزینه تعویض خازن ها و ... در هر 5 سال شده و هزینه های نگهداری و مالکیت و امنیت سیستم را به لحاظ عملکردی و خطراتی همچون آتش سوزی و ... به صفر می رساند.


قابلیت کارکرد در محیط های صنعتی با دمای بالا و/یا گرد و خاک زیاد, عدم نیاز به سیستم کولینگ, عدم نیاز به فضای زیاد جهت نصب و عدم نیاز به سرویس ونگهداری زیاد، از ویژگی های استثنایی این سیستم ها به نسبت UPSهای معمولی می باشد.

در ادامه در زمینه این تکنولوژی ها اطلاعاتی خدمت شما ارائه خواهد گردید.

لازم به ذکر است که شرکت تک توان با دارا بودن نمایندگی انحصاری شرکت Hitzinger اتریش, در این زمینه, علاوه بر ارائه هر دو تکنولوژی فوق, به عنوان تنها ارائه کننده داینامیک یو پی اس (Diesel Rotary UPS = DRUPS) با کوپل مستقیم با موتور در ایران می باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی